سه‌شنبه، مهر ۱۱، ۱۳۸۵

phtoshop cs2

امشب یه برنامه خیلی خوب رو اینجا میگذارم که مطمئنا مورد علاقه خیلی هاست اونهم چیزی نیست غیر از آخرین ورژن فتوشاپ
photoshop cs2
کیگن این برنامه رو هم برای دانلود گذاشتم و کار میده ، محض اطلاع خودم هم در حال حاضر از این برنامه استفاده میکنم پس با خیال راحت میتونید دانلود کنید . فقط این ورژن ، ورژن انگلیسی هست و فارسی باهاش نمیشه نوشت. برای کرک کردن این برنامه هنگام اینستال پروگرام برنامه رو روی حالت آزمایشی 30 روزه بگذارید ، بعد از اینستال برنامه وقتی برای اولین بار فتوشاپ رو باز کردید یک پاپ آپ برای رجیستر کردن برنامه روی فتوشاپ ظاهر میشه( اگر نشد فکر میکنم از منوی هلپ میتونید پیداش کنید) ما باید کدی که کیگن به ما داده رو در جای مربوطه وارد کنیم ؛ در مرحله بعدی رجیستر از طریق تلفن رو انتخاب میکنیم و کدی دومی که به ما میده رو در قسمت اکتیویشن نامبر کیگن واره کرده و دکمه جنریت رو میزنیم و از کیگن کد اصلی برنامه رو میگیریم، همین !؛
پاورقی:(میبخشید که من همه چیز رو به فارسی مینوسم ؛ شاید یه مقدار خوندنش سخت باشه ولی در بلاگ اسپات من نمیتونم انگلیسی و فارسی رو دو کنار هم بنویسم چون همه چیز به هم میریزه !؛)؛
دانلود کیگن
پسورد فایل rar : www.haminjori.blogspot.com
لینک دانلود برنامه فتوشاپ :
این هم فیلم آموزشی ورژن جدید فتوشاپ که ساخت خود شرکت آدوبی هست . اگه سرعت اینترنت خوبی دارید حتما دانلود کنید
-
خوش باشید

هیچ نظری موجود نیست: