چهارشنبه، تیر ۲۱، ۱۳۸۵

IM TOO Products

با سلام خدمت دوستان . راستش امروز یه کم وقت آزاد پیدا کردم گفتم بالاخره بعد از مدتها بلاگ رو آپ کنم ! چند تا پروگرام خیلی خوب تو این چند وقته پیدا کردم که واقعا ارزش دانلود کردن رو دارن و مطمئنم که خیلی ها به دنبالشون هستن ! ء
هست IMTOO یکیشون تمامی محصولات شرکت
فکر میکنم این برنامه ها برای بعضیا یه گنج تمام عیار باشند مخصوصا اینکه کلید تمام پروگرام ها رو هم همینجا برای دانلود گذاشتم . محض اطلاع خودم هم قبلا امتحانشون کردم و درست کار میکنن فقط کافیه روی کی گن که بصورت فایل زیپ شده هست کلیک کنید . اون جا دو تا فایل کی گن هست که روی هر کدومشون که کلیک کنید .. بعد از باز کردن ، اسم برنامه ای رو که میخواین آن لاکش کنید رو انتخاب میکنید . برای کی گن 1 ابتدا یه اسم مثلا اسم خودتون رو در تیتر بالایی وارد میکنید و پسورد مربوط به رجیسترر اون برنامه رو دریافت میکنید . برای بدست آوردن پسورد از کی گن 2 بعد از اینکه پسورد برنامه مورد نظرتون رو بدست اوردین برای ریجستر کردن برنامه هر اسمی رو که دوست دارید و پسورد بدست آمده رو وارد کنید . . فقط اگه دیدید که پسوردی که کی گن 1 به شما داد معتبر نبود نا امید نشید و با کی گن دیگه پسوردتون رو بدست بیارید . فقط اول کی گن 2 رو امتحان کنید . اینجا هم یه سری اطلاعات در مورد این برنامها هست که میتونید مطالعه کنید .ء
پسورد فایلrar : haminjori.blogspot.com
لینک دریافت تمامی محصولات این شرکت

هیچ نظری موجود نیست: